Nieuw lid Iroh

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
iroh
Leefwijze: veganist

Nieuw lid Iroh

Bericht door iroh » wo jun 07, 2017 17:16

Hallo allemaal,

Ik ben een 24 jarige man uit Zoetermeer en ik ben al ~2 jaar veganist om ethische redenen. Hoe werd ik veganistisch? Door mijn sterke band met de katten in ons gezin ben ik alle dieren als evenwaardig gaan zien. Op een dag, zomaar naar het eten van wat vlees begon ik er over na te denken wat ik precies aan het doen was. Niet veel later werd ik vegetariër. Ik begon te onderzoeken wat het was om vegetariër te zijn. Na een paar dagen research en door de geweldige speeches van veganistische activist Gary Yourofsky werd ik veganist.

Naast veganisme ben ik ontzettend bezig met het "bereiken van verlichting". Door middel van veganisme, meditatie, stoicisme en andere filosofie wil ik leren hoe een mens het beste kan leven. Ik wil graag andere mensen leren kennen die dezelfde idealen en interesses hebben. Ook ben ik geïnteresseerd in dierenactivisme. Ik kijk er naar uit om met jullie kennis te maken!

Iroh

Martine
Moderator

Re: Nieuw lid Iroh

Bericht door Martine » wo jun 07, 2017 21:21

:welcome: Iroh!

Leuk dat je mee komt doen hier op het forum.

Stoicisme vind ik ook interessant. :)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

@rno

Bericht door @rno » vr jun 09, 2017 10:51

Welkom Iroh
Zodra je vega wordt, moet je een strijd voeren met je smaak en met je sociale omgeving. De meeste mensen op dit forum hebben die strijd gewonnen.

iroh

Bericht door iroh » di jun 13, 2017 5:43

Hey bedankt allemaal!

Plaats reactie